OFFI fordítási folyamatának folyamatábrája

Cégünk, az OFFI Zrt. 2011-ben és 2012-ben is elnyerte a Business Superbrands címet, a „Kiváló üzleti márka” kategóriában adható MagyarBrands díjat pedig 2016-ban és 2017-ben is elnyertük.

Társaságunk megbízhatóságát a szigorú előírásoknak megfelelő „NATO Beszállításra Alkalmas minősítés is tanúsítja.

2017-ben csatlakoztunk a Magyar Projektmenedzsment Szövetséghez (PMSZ),  hogy megújítsuk munkamódszereinket. Csatlakozásunk célja a továbbképzés és a jó projektmenedzsment gyakorlatok megismerése. Igen hasznosak a PMSZ Tudástár anyagai és rendezvényei az OFFI Zrt. modernizációjához„fordítási ágazatot” egyedül mi képviseljük a szövetségben, erre külön büszkék vagyunk!

Társaságunk 2002 óta az ISO 9001:2009 minőségirányítási szabvány szerinti tanúsítvánnyal rendelkezik. 2017-ben az állami fordítószolgálat megkezdte a fordítóirodákra elkészített ISO 17100 szabványra való felkészülést, amelynek tanúsítását 2018. évben tervezzük.

Munkatársainkat az OFFI Akadémia keretében projektmenedzsmentből is képezzük. Felkészülve az állami fordításügy 150. évfordulójára (2019. március 25.) az OFFI hagyományait az Igazságügyi Minisztérium, mint az alapítói jogok gyakorlója által elfogadott, a 2016–2018 közötti középtávú intézményfejlesztési stratégia modernizációjával ötvözzük. Ma már digitalizáció és elektronizáció, képzési központtá válás, terminológiai és okirati adatbázisprojektek jellemzik a hiteles fordítással összefüggő tevékenységeinket. A projektszerű működésre való átállás egy erős modernizációs fókuszú folyamat eredménye.

27 ügyfélszolgálati irodánkban Integrált CRM rendszer és időpontfoglaló rendszer került bevezetésre, és korszerűsítettük a központi ügyfélhívó rendszert az elmúlt években. Az ügyfélelégedettségmérő rendszer is projekt keretében került kiépítésre.

projektmenedzsment-szemlélet nemcsak a fordítási munkafolyamatokat, hanem az egész cégfejlesztést át kell, hogy hassa. A projektekben megjelenő minőségbiztosítási szemlélet pedig jól kiegészíti az ISO szabványoknak való állandó megfelelést, így az egyenletesen kiváló minőségű szolgáltatások és ügyfélkezelés valódi értéket jelentenek megrendelőink számára.

2018. június 20.

Friss hírek

naprakész információk az OFFI-ról