Ügyfélportál

Az ügyfélportálon lehetősége van nem hiteles fordítási szolgáltatás azonnali, online megrendelésére.

Így fordításait az íróasztala mellől is intézheti. Nem kell kimozdulnia otthonról vagy irodájából. Egyetlen kattintással elfogadhatja árajánlatunkat, és bankkártyával vagy átutalással fizethet. Ügyfélportálunkon keresztül letöltheti kész fordításait. 

Szolgáltatásainkat a legkedvezőbb áron veheti igénybe, hiszen ezen az automatizált felületen a megrendeléseket nem terheli ügyviteli és adminisztrációs költség.

További előnye az Ügyfélportálon leadott megrendeléseknek, hogy az árak kalkulálása (a kézírásos és/vagy fotókat tartalmazó dokumentumokon kívül) minden esetben a forrásnyelvi karakterszámon történik, így Ön előre tervezhető, pontos költségekkel tud számolni.

Amennyiben Önnek még nincs Ügyfélportál regisztrációja, kérjük ide kattintson

Magánszemélyként azonnal regisztrálhat. Amennyiben cégként regisztrál, akkor egy adatellenőrzés után használhatja a felületet. Az Ügyfélportálon keresztül leadott megrendeléseinek státuszát a portálra belépve nyomon követheti.

Ügyfélportálunk használatának útmutatóját innen tudja letölteni (PDF)

FIGYELEM! Hiteles fordításra ajánlatot kérni vagy azt megrendelni az ügyfélportál felületén nem lehetséges. Hiteles fordításra ide kattintva tud árajánlatot kérni, megrendelését a kiküldött árajánlat alapján válasz e-mailben tudjuk fogadni. Mindezt ügyfélszolgálati irodáinkban természetesen személyesen is elintézheti.

Folyamatosan dolgozunk azon, hogy ügyfeleinknek a lehető legszínvonalasabb szolgáltatást nyújtsuk. Ügyfélportálunk jelenleg fejlesztés alatt áll, ezért csak magyar nyelven elérhető.

Az Ügyfélportálunkkal kapcsolatos gyakori kérdések

Hogyan tudok regisztrálni?

Amennyiben Önnek még nincs Ügyfélportál regisztrációja, kérjük ide kattintson. Magánszemélyként a regisztráció után azonnal megkezdheti a munkát.  Amennyiben cégként regisztrál, akkor a regisztráció egy adatellenőrzéssel ér véget, ezután használhatja a felületet. Az Ügyfélportál használatáról készítettünk Önnek egy rövid felhasználói leírást, mely lépésről-lépésre segíti Önt. A leírást ide kattintva érheti el. 

Mi történik regisztráció után?

A sikeres regisztráció után bármikor be tud lépni az Ügyfélportálra és a megrendelési folyamat az ajánlatkéréssel kezdhető el. Az ajánlatkéréshez fel kell tölteni a fordítandó dokumentumot, el kell dönteni, hogy egy vagy több nyelvre kéri-e a fordítást. Több nyelvirány esetén több űrlapot is ki kell tölteni, Minden űrlap beküldése egy-egy külön megrendelést indít el. Az árajánlatot szintén az Ügyfélportálon át küldjük meg Önnek, amit ugyanott el kell fogadni. Ezután ki kell fizetni az előleget, majd megkezdjük a munkát. Az ügy státusza is a rendszerben követhető, majd a kész fordítás és a számla átvétele is itt történik meg.  

Hogyan tudok árajánlatot kérni?

Az Ügyfélportál Ajánlatkérés almenüpontjába belépve, az ajánlatkérés gombra kattintva indítható el az ajánlatkérés folyamata. Az adatok megadása után szükséges a lefordítandó dokumentum(ok) feltöltése.

Több nyelvre szeretném megrendelni egy szöveg fordítását, de a rendszer csak egy nyelvet enged kiválasztani. Elegendő a megjegyzésbe beírnom a többi nyelvet?

Nem. Ahány nyelvre, vagy nyelvről történő fordításra szeretne árajánlatot kapni, annyiszor kell új űrlapot kitöltenie. Az árajánlatkérés űrlapon csak egy célnyelv és egy forrásnyelv szerepelhet. 

Hogy tudok fizetni?

Az árajánlat elfogadásakor Ön választhat, hogy átutalással vagy bankkártyás fizetési móddal fizet. 
Amennyiben Ön az átutalásos fizetési módot választja, akkor a rendszer egy letölthető előlegbekérőt készít, ami tartalmazza az átutaláshoz szükséges adatokat.  Ez alapján tudja megrendelésének díját átutalni nekünk, a vállalási idő pedig a hozzánk beérkezett átutalástól kezdődik. Amennyiben Ön a  bankkártyás fizetési módot választja, akkor a rendszer átirányítja Önt az OTP biztonságos fizetési felületére, ahol egyszerű elektronikus vásárlásként, bankkártyával tudja kifizetni megrendelését.

Hogy kapom meg a megrendelt fordítást?

Megrendelése elkészültekor rendszerünk automatikusan küld Önnek egy értesítő e-mailt, és tájékoztatja Önt arról, hol találja az elkészült fordítást. Lépjen be Ügyfélportálunkra, nyissa meg a "Munkakövetés" menüpontot, és a fájlok között találja meg, piros színnel jelölve az elkészült fordítást. 

Hogy kapok számlát?

Fizetés után előlegszámlát állítunk ki, majd a fordítás elkészültekor egy (vég)számlát. Mindkettő a Munkakövetésből tölthető le saját gépére, így ki is tudja nyomtatni azokat. A számla aláírás és pecsét nélkül is érvényes. 

Tudok hiteles fordítást rendelni az ügyfélportálon keresztül?

Hiteles fordításra ajánlatot kérni vagy azt megrendelni az ügyfélportál felületén nem lehetséges, de honlapunkat ehhez is igénybe veheti. Hiteles fordításra ide kattintva tud árajánlatot kérni. Emellett mind árajánlat kérésre, mind megrendelésre lehetősége van ügyfélszolgálati irodáinkban is.